torsdag 23 juni 2011

Fler bidrag

Det blev tre bidrag till som sagt, vi fick ingen ordning på nätet, men lånade makens dator.


Utmaningen var att ha 7 av någonting. Jag har 7 foton på Ester och hur hon har vuxit. På lappen står det hennes vikt och längd under året. Man ser verkligen att hon har vuxit vår goa tjej.


Temat var sommarkärlek och vad passar bättre än den här bilden? Jag liftade mig själv igen på upplägget. La till det i kanten och mistade lite. Jag hade gärna testat "riktig" mist. Nu mistar jag med refiller till ink och det blir mest blött. Hade gärna provat october afternoons sprinklers tex. 
Sist ut är skissen. Jag tyckte rent ut sagt att den var ganska trist och dålig, men gjorde ett försök iallafall. Resultatet blev nog ganska mycket därefter. Fick inte till det på något vis, vet inte vad jag skulle göra. Jag prövade massa olika papper och sätt att ha det, men det ville sig inte riktigt. Har försökt att dekorera till det, men nja.

Har kontaktat Therese med bloggen TispsyTessie  Hon fotar jättefint så jag hoppas få till en fotografering av Ester!

Imorgon blir det mysigt midsommarfirande med massa kompisar. Vi har köpt blommor och ska göra krans till Ester imorgon. Jag gillar verkligen midsommar så det ska bli härligt! Ha en riktigt skön midsommarhelg!

1 kommentar:

Ziro sa...

Jättefina LOs! Kul att ha med så många foton på en och samma sida! Det blev jättebra!